C 2012 - Všechna práva vyhrazena
DATOZ s.r.o.
Mimo správy pohledávek nabízíme
- Jednání na dopravních inspektorátech
- Zajišťování předmětu financování
- Zpracování dat a informací
- Prověřování potenciálních klientů
Jednání na DI
Jedná se zde především o převod, přihlášení nebo odhlášení motorových vozidel na odborech dopravně správních agend, na základě plné moci.
Zajišťování předmětu financování
V tomto směru spolupracuje naše společnost s předními leasingovými společnostmi a bankovními ústavy působícími na území ČR i v zahraničí. V rámci těchto služeb zajišťujeme předměty financování (osobní i užitková vozidla, technologické celky, zemědělskou techniku apod.) v případech, kdy byla leasingová, či úvěrová smlouva vypovězena. Při zajištění předmětu financování se snažíme maximálně vyhovět požadavkům našeho klienta a při tom se snažíme stále více zkvalitňovat naše služby. Veškeré informace o průběhu řešení zadaných případů jsou zpřístupněny zástupcům věřitele, což znamená, že pro jednotlivé společnosti je zpřístupněna databáze pod heslem, kam je možno kdykoli nahlédnout a získat tak informace o jejich klientech, stavu řešení případu, jméno správce - zástupce naší společnosti, který případ řeší včetně telefonického spojení atd. Je-li zájem ze strany příslušné společnosti, vozidlo předáváme umyté, vyčištěné a po kontrole oleje. Při zajištění vozidla se vždy zhotoví fotografie, kde je v případě sporu zachycen aktuální stav vozidla (detailní snímky havarovaných částí vozu apod.). V případech kladného uzavření případu - zabavením předmětu financování, popř. vyrovnáním pohledávky ze strany dlužníka vyhotovujeme závěrečnou zprávu s popisem řešení jednotlivých případů, zjištěním nových skutečností atd. Veškeré zadávání a posléze odevzdávání vyřešených případů umožňujeme v elektronické podobě.
Zpracování dat a informací
V těchto případech se jedná o prověření klientů, kteří neplní své závazky a to tehdy, kdy byl nárok vyplývající z příslušné smlouvy soudně uznán a subjekt svůj závazek přesto nesplnil. Zjistíme a shromáždíme data o daném subjektu (majetkové a rodinné poměry, údaje o zaměstnání apod.). Tyto informace poté slouží jako podpůrné podklady pro případné exekuční řízení.
Prověřování potenciálních klientů
Při naší činnosti jsme zároveň schopni prověřit budoucího leasingového nájemce nebo žadatele o úvěr, případně zajistit spojení mezi zástupcem naší společnosti a sítí obchodních zástupců a následně poskytnout údaje, které mohou ovlivnit uzavření smlouvy. V souvislosti s prověřením potenciálních žadatelů prověřujeme kromě možných exekučních titulů, či insolvencích, zda doklady, které žadatel předkládá (OP, ŘP, Cestovní pas apod.) nebyly v minulosti odcizeny. Spolehlivost těchto údajů závisí na včasném nahlášení ztráty dokladů příslušným orgánům. V případě prokazatelné trestné činnosti zastupujeme klienta na základě zplnomocněn í při jednání s orgány činnými v trestním řízení a před soudem.
Naše služby
Dodavatel služeb v oblasti
spojených s předčasným ukončováním
zákaznických smluv
Zajišťování předmětu financování
Jednání na dopravních
inspektorátech
Zpracování dat a informací
Prověřování potenciálních klientů
Naše průměrná úspěšnost
se pohybuje na hranici
92%
Vaše spokojenost pod kontrolou
Vytvořili jsme pro Vás BLOG
+420 244 460 037